  • Data: 2003-08-26 12:13:08
    Temat: Re: Meldunek-czy jest konieczny?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tristan Alder napisał:

    > I tak i nie. Ponoć jest taki obowiązek ustawowy, ale brak jest wyznaczonych
    > sankcji za niezameldowanie.

    Ależ sa sankcje za niezameldowanie. To jest wykroczenie karane grzywną.
    Sankcje zawsze były i nic się w tym zakresi nie zmieniło.

    Można jedynie stwierdzic że w zyciu nie słyszałam żeby kogoś za
    niezameldowanie ukarali po 89 roku (bo przed to owszem, mojego sąsiada
    np. jak matki nie zameldował a podpadł dzielnicowemu)
    Teraz to po prostu martwy przepis.
    Nawet bardziej martwy od czasu jak wprowadzili nowe dowody które trzeba
    przy każdej duperelce wymieniac na nowe.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl