  • Data: 2003-08-27 22:52:39
    Temat: Re: Meldunek-czy jest konieczny?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kłaniam się, dnia wto 26. sierpnia 2003 17:54 ktoś podpisujący się jako
    Jarosław Łysio napisał(a):

    > Tak :-))))) I to skutecznie, legalnie bez ukrywania prawdy.

    Gdzie taki bank? Ja właśnie wpadłem w błędne koło. Zmieniłem pracę z dniem 1
    września. Zostałen nauczycielem i dostałem umowę na rok, bo tak jest w
    szkole. Niestety we wrześniu wygasa mi debet w Łukaszu. Chciałem go
    przedłużyć. Niestety, ponieważ nie mogę dostarczyć zaświadczenia za trzy
    miesiące pracy (bo pracę zmieniłem) to nie dostanę przedłużenia. Za trzy
    miesiące też go nie dostanę, bo wtedy umowa będzie krótsza niż rok.
    Walczyłem w Łukaszu i mBancku. Tak to, będąc na jednej z pewniejszych
    posad, posiadając zaświadczenie o zarobkach, stałe zameldowanie, akt
    notarialny własności mieszkania, dwa telefony nie mogę załatwić debetu w
    wysokości jednomiesięcznej pensji, a bezdomny dostaje wot tak?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.