  • Data: 2003-08-26 13:22:54
    Temat: Re: Meldunek-czy jest konieczny?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kłaniam się, dnia wto 26. sierpnia 2003 14:30 ktoś podpisujący się jako
    Jarosław Łysio napisał(a):

    > Żadnych problemów z wyżej wymienionymi instytucjami nie będzie.

    Tak Ci się wydaje.

    > Dla
    > przykładu - dla US i ZUS podjae się miejsce zamieszkania.

    ZTCW to nie będąc nigdzie zameldowanym podlegasz pod stołeczny US.

    > Podobnie w banku
    > bez problemu zostanie otwarty dla Ciebie rachunek,

    A debecik/kredycik kolega próbowal uzyskać tą drogą? Rachuneczek bez
    możliwości obciążonka może jakiś bank założy (choć nie jestem przekonany na
    100%)...

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.