  • Data: 2003-08-26 15:54:25
    Temat: Re: Meldunek-czy jest konieczny?
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Tak Ci się wydaje.

    Ale ja wiem to z własnej praktyki :-))

    > ZTCW to nie będąc nigdzie zameldowanym podlegasz pod stołeczny US.

    Nie, skądże.
    Czynności z US załatwia się z US właściwym dla miejsca zamieszkania a nie
    zameldowania :)

    > A debecik/kredycik kolega próbowal uzyskać tą drogą?

    Tak :-))))) I to skutecznie, legalnie bez ukrywania prawdy.

    > Rachuneczek bez możliwości obciążonka może jakiś bank założy
    > (choć nie jestem przekonany na 100%)...

    Bez problemu. Bank prosi tylko o złożenie oświadczenia o miejscu pobytu.
    Zajrzyj do regulaminu, np. mBanku.
    Naprawdę, to że jesteś zameldowany w jakimś miejscu niczego nikomu nie daje.