  • Data: 2007-12-09 08:45:15
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    krys napisał(a):
    > Sowiecki Agent napisał(a):
    >
    > Mógłbyś wrotkę zostawiać? Dziękuję.
    >
    > Mało kto ma więcej nioz 500 zł alimentów, więc o jakich kosmicznych
    > kwotach mówisz? A 500 zł, to nie jest wcale tak dużo, zwłaszcza, jak
    > się tworzy nowe gospodarstwo domowe, jeśli dotychczas inaczej się
    > planowało budżet i wydatki, bo i majątek był wspólny.

    zdaje sie ze sie wypowiadamy w zakresie konrektnego watku a tu rzucaja
    kwoty 2 tys (przy zarobkach kobiety 1300) i na sile probuja to
    usparwewidlwiic sumujac wydatki z calego roku (buty, kurtka) tarktujac
    to jako kwote ktora nalezy wydawac co miesiac.

    > To może ja Ci przetłumaczę z polskiego na nasz: Agnieszka wyraziła
    > pogląd, że szumowiną jest ktoś, kto zarabia 250000 zł, a własnemu
    > dziecku każe życ wraz z matką za 1500 tylko dlatego, żeby im pokazać,
    > kto tu jest panem i władcą. I jak chcą, to niech się popłaszczą, to
    > może im stówke dorzuci łaskawie.Podzielam ten pogląd.

    a gdzie ja napisalem ze dlategi by im pokazac i za tyle kaze zyc, czy ty
    kurwa nie rozrozniasz zobowiazania z gory narzuconego przez sad od tego
    co mezczyzna da dodatkowo z wlasnej woli jezeli ma taka mozliwosc?
    Moj wujek ma zasadzone alimenty, jego dziecko pisze do niego smsa typu
    wplac mi huju tyle i tyle na konto. Tym sie wlasnie konczy wasze
    prostackie rozumowanie. Myslisz ze w taki sposob by sie do niego
    zwrocila gdyby $ zalezaly od jego woli?

    P.

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...