  • Data: 2007-12-07 11:38:26
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    krys napisał(a):

    > Wiesz, dzieci rosną. Trudno, zeby chodziły w kurtce z rękawami do
    > kolanm, ewentualnie do łokci. Spodnie tez głupio wyglądaja powywijane
    > na 10 cm.

    co miesiac rosnie o 10 cm ? Dziecko w wieku przedszkolnym?
    to ptrzez rok bedzie jakies 1,2 metra :)

    > Wiesz co, weź może jednak dorób się dziecka, najlepiej samodzielnie (
    > znaczy, odbierz je matce, niech Ci płaci alimenty), zacznij je karmić i
    > ubierać, bo na razie to gadasz jak ślepy o kolorach. Na pewno sobie
    > poradzisz, w końcu jesteś Hero, nie?

    na pewno nie zmienie tego rozumowania. Tak sie zahcowujecie jak trzeba
    bylo wszystkie te zakupy dokonywac w jednym miesiacu i na tej podstawie
    wyznaczacie wysokosc zobowiazan.

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    .. Czy ta kobieta jest pasożytem: