  • Data: 2007-12-07 11:33:51
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:fjbap3$qo8$3@inews.gazeta.pl...
    .pl> napisał w

    > slchaj dziewcze

    "Dziewcze" to możesz do swoich koleżanek ze szkoły mówić.

    > my nie piszemy o tym co ojciec zafunduje dziecku a o tym do czego go zmusi
    > comiesiecznie sad. Podnieslismy w tym przykladzie stawke do 5 tys. (na
    > dziecko) wykaz ze usparwiedliwiona co miesieczna potrzeba jest 50 tys! Bo
    > za cholere nie potrafie sobie wyorbazic by ojciec tyel zarabiajacy łożył
    > (w trakcie wpsolnego malzenstwa) tyle kasy na dziecko.

    Nie, ja akurat nie mówię do czego kogoś zmusza sąd, tylko odnoszę się do
    twojego przykładu z 250 tys. I powtarzam: tylko szumowina mogłaby w ten
    sposób myśleć o pieniądzach i własnym dziecku. Byłej żonie zresztą też.

    > I z jakiej racji po rozwodzie ojciec zarabiajacy 250 tys mialby zapewniac
    > MATCE zycie na dorbym poziomie ?

    Z racji przyzwoitości. No ale z tobą o tym nie porozmawiam.

    Agnieszka