  • Data: 2007-12-07 11:46:18
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    krys napisał(a):
    > Sowiecki Agent napisał(a):
    >
    > . Nie w mwomisz mi chocbys nie wiem jak sie
    >
    > A dlaczego nie? Za poprzedniej komuny miałam koleżankę, której ojciec
    > mial firmę polonijną, czyli forsy jak lodu. Ona dostawała kieszonkowego
    > więcej, niż mój ojciec miał pensji. A facet miał 3 córki i gest. Nie
    > każdy chce nosic podkoszulki z targu, niektórzy lubią, jak się świeci.

    no i mogl dalej dawac, ja bym dawal, ale co innego dawac z wlasnej woli
    a co innego dawac bo sad by uznal ze mam to robic, mnie by kurw. wziela
    gdyby matka (byla)
    z takimi ządaniami wyjechala. Piszemy o alimentach a nie o tym czy
    ocjiec daje cos poza nimi bo tylko wtedy mozna by ocenic moralnosc tego
    ojca co robi terz Agnieszka. Podajac ten przyklad chcialem tylko
    zobaczyc na czym polega 'wasze' rozumowanie odnosnie uprawiedlwionych
    potrzeb.

    P.

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...