  • Data: 2007-12-07 11:43:44
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Dziewcze" to możesz do swoich koleżanek ze szkoły mówić.

    drugi warunek spelniasz

    > Nie, ja akurat nie mówię do czego kogoś zmusza sąd, tylko odnoszę się do
    > twojego przykładu z 250 tys. I powtarzam: tylko szumowina mogłaby w ten
    > sposób myśleć o pieniądzach i własnym dziecku. Byłej żonie zresztą też.

    a ja pisze o zmuszaniu przez sad, bo mowimy o regularnym co miesiecznym
    placeniu alimentow TYLKO daltego ze ktos zarabia okreslona kwote.

    > Z racji przyzwoitości. No ale z tobą o tym nie porozmawiam.

    tak tak, a nie wazne ze pieniadze szly na inwestycje czy an inne rzeczy
    a rodzina zyla za 5 000 bo ni ebylo potrzeby wydawac wiecej, az tu nagle
    po rozwodzie rodzi sie potrzeba zwiekszzenia o 45 tys. , niby jaka
    przywoitosc miala by mnie zmuszac do robienia co miesiecnych prezentiw w
    wysokosci 45 tys?

    Przyklad jasno pokazuje wasze podejscie

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...