  • Data: 2007-12-06 18:00:38
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: "Verizon Newsgroups" <z...@v...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Żona??????????
    > A samemu prać swoje ciuchy to nie łaska? Co jeszcze żona za Cebie robi,
    > kiedy Ty forsę zarabiasz? Dlaczego nie wynająłeś praczki, żeby żona mogła
    > karierę robić i zarabiać tyle, co Ty?
    > Oj, faceci, faceci...

    Wyobraz sobie, ze moja zona zawsze wolala sie zajac gotowaniem i praniem,
    niz naprawami, remontami, koszeniem trawy, malowaniem itd, itp.
    I dodam, ze byla ciagle nie reformowalna, bo nawet zdrowy opieprz,
    nie powstrzymywal jej od prania moich osobistych rzeczy.
    Swoje osobiste rzeczy zaczalem prac nim skonczylem 10 lat,
    bo tak mnie ojciec nauczyl.

    veri