  • Data: 2007-12-06 21:49:58
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 06 grudzień 2007 19:09
    (autor krys
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fj9ds7$808$1@inews.gazeta.pl>):

    > Ja się tak nie bawię - napisałeś, że to kobiety konstruuja prawo w PL, A
    > to przeciez normalnie kłamstwo jest.

    Ależ nie, prawda. I to nie tylko w PL, ale od dawna.

    > Tam się tylko wykonuje prawo juzżskonstruowane przez facetów.

    Taaaaaaaaa.... Przecie prawo jest takie ogólne, że wszystko zależy od
    sędziego. Stawiam złoto przeciwko orzechom, że jakby większość sędziów tam
    była pci męskiej, to by zdecydowanie więcej spraw wygrywali ojcowie. A tak
    to z definicji dziecko dostanie matka, chyba że jest naprawdę najgorszą
    szmatą.

    > No cóż - jakich wybraliśmy, takich mamy.

    Taki system, od wieków.

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl