  • Data: 2018-07-19 18:20:19
    Temat: Re: Materiał z tv
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-19 o 17:33, z pisze:

    > Znaczy przyznajesz mi rację Polska nie powinna do UE wchodzić w takim
    > stanie gospodarki. I z tego samego powodu nie powinna przyjmować Euro.

    Nic nie zrozumiałeś z tego co napisałem. I jakoś mnie to nie dziwi.

    Doprecyzuję. Jeżeli państwo nie było gotowe (nie chciało, a nie że nie
    mogło, bo mogło, to tylko kwestia decyzji politycznej) na przyjęcie
    stawek obowiązujących w UE, to nie powinno być przyjęte.
    Nikt nie zmuszał.
    Wejść do UE tak, ale przyjąć zasady UE i wspólną walutę to już nie. Mieć
    ciastko i zjeść ciastko.
    Jak się wstępuje do jakiegoś klubu DOBROWOLNIE, to po wejściu nie rzyga
    się na dywan i nie płacze, że w klubie jest zakaz palenia i sikania po
    kątach.

    Nie że Polska nie powinna wchodzić do UE, bo powinna, tylko skoro nie
    chciała się dostosować z własnej woli (nadal nie chce...), to teraz
    niech nie płacze, że musi więcej płacić pracownikom.
    UE wpompowała w Polskę i nadal pompuje gigantyczne pieniądze. I o ile na
    samym początku, ewentualnie, stan gospodarki był jakimś tam
    usprawiedliwieniem, to dzisiaj nie ma żadnego.
    Jedyny argument, który został (i niestety działa), to utrata
    suwerenności itp. bzdury, bo zgodnie z logiką pisu, najbardziej
    suwerennym państwem na świecie jest Korea Płn.

    > Po co było tyle bić piany?
    > Ło matko

    W celach edukacyjnych. Mam dobre serce, więc dostałeś szansę. Twoja
    sprawa czy skorzystasz.

    Pozdrawiam
    Piotr