    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Maseczki - jak to wygląda w prawie innychkrajów?
    Date: Sun, 12 Apr 2020 00:02:13 +0200

    Budzik napisał(a) w wiadomości: ...
    >Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    >A co za problem miec 2-3 chusty po czym kazda obrócic itp?

    Obracanie użytej raczej odradzają...

    >Nie lubie tworzenia sztucznych problemów.

    W pracy? Minimum kilka na dzień.

    >Wystarczy wyprac.

    OK, byle umiejętnie.

    >A jakie to ma znaczenie? Jedno kłastwo w te czy we wte.

    Teoretycznie nie musiał kłamać. Przy znikomej szansie na
    zarażenie i braku maseczek na zmianę lub nieumiejętności ich
    używania przy milionach noszących bardziej mogą zaszkodzić.
    Nie powinni jednak odradzać - każdy niech decyduje.
    Potem ryzyko zarażenia rośnie, tylko nie bardzo wiadomo,
    kiedy jest dobry moment na zmianę podejścia. Zapewne za późno.
    I skąd wziąć skuteczne maseczki? Zwłaszcza, że jakby zapomiano,
    że przez oczy też wirus może zarazić (podobno najmniej prawdopodobne).

    Arek