  • Data: 2020-04-12 16:31:31
    Temat: Re: Maseczki - jak to wygląda w prawie innych krajów?
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 12 kwietnia 2020 15:26:30 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

    > Wyjątkowość lasu polega na tym, że trzeba do niego dojechać i żeby
    > osiągnąć stan rozproszenia, to trzeba się rozproszyć ze stanu skupienia.

    Dlatego u mnie na parkingach przed sklepami wydzielono miejsca dla samochodów,
    tak by każdy był oddalony o 10m od innego, a straż miejska rozganiała kolejki
    większe niż 5 osób w oddaleniu o 2 metry.

    > Przecież to nie jest tak, że 50 tyś ludzi rusza z miasta w odstępach co
    > 2 m i ławą o długości 98,998 km wchodzą do lasu.

    Wszyscy mieszkamy w mieście, a większość w Warszawie - niedaleko mnie jest las
    i typowo przy każdym wjeździe stało przed obostrzeniami około 100 samochodów,
    kiedyś policzyłem i wyszło mi średnio 95 samochodów przy 15 wjazdach, co
    zakładając średnią 3 osoby w samochodzie daje ponad 4 tysiące osób w jednym
    lesie. Dlatego zrezygnowałem z jazdy góralem po lesie, po prostu trudno się
    było przecisnąć przez tłumy.

    > Rano wszyscy razem wyjeżdżają i wieczorem wszyscy razem wracają.
    > Nie da się ograniczyć kontaktów przy takiej masie ludzi już na etapie
    > przemieszczania się z i do lasu.

    Dlatego do lasu nie warto jechać rano, u mnie korki w niedzielne poranki na
    wjazdach do lasu są takie, że policja musiała zawsze kierować ruchem, bo
    inaczej wszyscy staliby do południa.

    Pozdr-
    -Rowerex