  • Data: 2020-04-12 17:23:57
    Temat: Re: Maseczki - jak to wygląda w prawie innych krajów?
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem o którym milionowym mieście piszesz, ale ja mam do milionowego
    > w prostej linii 70 km, autostradą 104 km, a normalnie u nas się po tych
    > lasach chodzi.

    U nas też się normalnie po lasach chodzi. Tyle że do nas dotarła
    cywilizacja i nie zostawia się samochodu byle gdzie przy drodze w rowie.
    A przynajmniej większość nie zostawia.
    Jemy tez łyżką i widelcem. Francuzi nas nauczyli.

    > A jakie to ma znaczenie, skoro i tak razem jednym samochodem przyjechali?

    Wszystkie rodziny jednym? U nas nie ma tak dużych samochodów, strasznie
    zacofani jesteśmy i do lasu jeździmy osobnymi samochodami.

    > To było zakazy tam ustanowić.

    Genialne. Niech sobie ludzie zapierdalają 300 km na spacer, tam gdzie wolno.

    > Ja mam las "za domem" Jakoś tłumów nie widzę.

    Ustaw zakazy tylko w lasach w pobliżu miasta, to zobaczysz.

    Pozdrawiam
    Piotr