  • Data: 2020-04-12 17:23:04
    Temat: Re: Maseczki - jak to wygląda w prawie innych krajów?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.04.2020 o 17:02, Kviat pisze:

    > Jakie to proste.
    > Czy tylko ja w tym gronie mieszkam w dużym mieście i wiem jak to wygląda?

    NIe - ja też i akurat wszelkiego rodzaju "kolejki" są bardzo dobrze
    zdystansowane.

    > Kulsony też czytają tweety premiera i podają je jako podstawę prawną?
    > Czy coś mi umknęło?

    A jakie to ma znaczenie - kulsony działają po uważaniu i w oderwaniu od
    obowiązującego prawa. Niektórzy uważają że można, a inni uważają że nie
    można myć samochodu i zmieniać opon. Żartowałem sobie że jak nie świeci
    ci się rezerwa, to tankowanie jest nielegalne i ponoć niektróre kulsony
    na to już wpadły.

    > A wielu nie ma.

    To trudno. Wielu też nie ma własnych ogródków przed domem - więc co zakazać?

    > Nie dość, że pislam robi nam Folwark Zwierzęcy, to Ty też chcesz
    > podzielić ludzi na tych, którym wolno wchodzić do lasu i na tych, którym
    > nie wolno?

    Chyba nieco odleciałeś.

    > Przyjąłem optymistycznie, że tylko 5% ludzi wpadnie na pomysł spaceru w
    > lesie.
    > Przeszacowałem? Za dużo? Za mało?

    Tak wychodzi. Ponoć na marszach przeciw pisowi było 20k luda według
    policji. Jakby się 50k zebrało gdzieś, to raczej byłoby kilka zdjęć -
    prawda?

    > Nie mam bladego pojęcia o metrze.

    Taki tramwaj pod ziemią - normalnie przewozi w warszawie coś koło pół
    piliona ludzi dziennie (razy dwa, bo w dwie strony) - zakazać!

    --
    Shrek