  • Data: 2008-09-04 14:23:30
    Temat: Re: Mandat za przekroczenie szybkości i odbór tylko osobisty
    Od: "Cezar" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie przejmuj się , sprawa jest z automatu , dostaniesz mandat plus
    > kilkadziesiat złotych opłaty sądowej i to wszystko.

    Glupoty piszesz. Ja mozna dostac mandat i oplate sadowa ? Tzn Policja
    wyliczy oplate sadowa ? Czy przy mandacie widzial ktos oplaty ? Jak w ogole
    moze Policja liczyc cos co "nie jest jej", bo jest to "oplata sadowa" ?
    Dupy/kupy sie to nie trzyma.

    Skonczy sie sprawa tak, ze termin uplynie, zamiast mandatu bedzie wnisek o
    ukranie do sadu, sad wymierzy grzywne i mozliwe ze takze koszty sadowe.

    Cezar