  • Data: 2008-09-04 14:52:12
    Temat: Re: Mandat za przekroczenie szybkości i odbór tylko osobisty
    Od: "grzech" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Glupoty piszesz. Ja mozna dostac mandat i oplate sadowa ? Tzn Policja
    > wyliczy oplate sadowa ? Czy przy mandacie widzial ktos oplaty ? Jak w
    > ogole moze Policja liczyc cos co "nie jest jej", bo jest to "oplata
    > sadowa" ? Dupy/kupy sie to nie trzyma.
    >
    > Skonczy sie sprawa tak, ze termin uplynie, zamiast mandatu bedzie wnisek o
    > ukranie do sadu, sad wymierzy grzywne i mozliwe ze takze koszty sadowe.

    A czym ty się znafco podniecasz? Paweł dla uproszenia napisał o mandacie i
    opłacie sądowej, czyli, że wysokość grzywny w Sądzie będzie dokładnie taka
    sama jak zaproponowany mandat, plus opłata sądowa.
    Nie wspomniał natomiast, że taki delikwent trafia do rejestru skazanych co
    dla niektórych może być problemem.

    grzech