  • Data: 2008-10-12 15:02:05
    Temat: Re: Mandat za prędkość - czy zawsze należny?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gct11b$n8c$1@node2.news.atman.pl Icek <i...@d...pl>
    pisze:

    > kierowcom
    > czyli swiadomie naklaniasz obywateli do lamania prawa i tego ich uczysz ??
    Propaguję także włamania, porwania dla okupu, morderstwa ze szczególnym
    okrucieństwem, gwałty i kazirodztwo, a nawet promuję zapłodnienie in vitro.
    Co jest najlepszym dowodem, że kretyńskie pytania prowokują do głupich
    odpowiedzi.

    > w mojej ocenie tez 80% znakow jest do wywalenia bo tylko robia zament.
    Co robią?

    > Jade autostrada nasza kiedys (A4 w strone KRA). widze pierwsze
    > ograniczenie do 30km/h oraz informacje, ze jest remont mostu. Wszyscy
    > gwaltownie i nagle hamuja. No bo jak juz ktos zrobil 30km/h na
    > autostradzie to musi byc cos. Okazuje sie, ze jest piatek. Prace sie nie
    > zaczely ale znak stoi. Pare kilometrow dalej sytuacja sie powtorzyla.
    > Znak, brak prac, brak sprzetu, brak barierek, brak czegokolwiek
    > wskazujacego na prace.
    No i sam widzisz, że się mylisz. Jedne służby zrobiły co trzeba - postawiły
    nonsensowne znaki.
    Nawaliły inne - nie postawiły radaru.

    Ty lepiej jedź dalej, a zapłacisz na bramkach 2*6,50 zł za przejazd
    autostradą o parametrach drogi osiedlowej.

    --
    Jotte