  • Data: 2008-10-12 16:41:04
    Temat: Re: Mandat za prędkość - czy zawsze należny?
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co robią?

    kazdemu moze sie zdarzyc ;P

    > No i sam widzisz, że się mylisz. Jedne służby zrobiły co trzeba -
    postawiły
    > nonsensowne znaki.
    > Nawaliły inne - nie postawiły radaru.

    wiedzialem, ze na bezsensowna wypowiedz z Twojej strony zawsze mozna liczyc
    ;)

    W mojej niestety ocenie stawianie znakow, ktore sluza tylko i wylacznie
    wyciaganiu kasy za mandaty jest bez sensu. Tak samo jak karanie kierowcow za
    150km/h na autostradzie z limitem 130km/h.

    Ostatnio slyszalem, ze sie jakies pierdziel wypowiadal w TV, ze zlapali
    pirata co jechal 150-160km/h na A4 przy ograniczeniu do 130km/h.

    Ale kazdy moze miec swoje zdanie.

    Icek