  • Data: 2008-10-13 20:42:27
    Temat: Re: Mandat za prędkość - czy zawsze należny?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gd0b05$otr$1@news.onet.pl...

    > A kto za niego zapłaci i za stróża go pilnującego? U nas w szkole szyby
    > rozwalają co chwilę, płot złomiarze rozebrali, a z pół roku temu
    > wymontowali nam wycieraczkę. A dzielnica całkiem wporzo.

    Nie trzeba od razu bawić się w ledy. Można zrobić po prostu podświetlany na
    poliwęglanie. To dość wandaloodporne rozwiązanie.

    > No można... Ale rodzi się zasadnicze pytanie: Gdzie są szkoły? na 99,9% w
    > obszarze zabudowanym. Więc o jakich ograniczeniach mówimy? Z 50 na 40 co
    > najwyżej. Więc czy takie zabawy mają sens?

    Nie wiem, czy mają, ale ograniczenia stoją. O ile w dzień ewentualnie
    jestem w stanie je zrozumieć, tyle w nocy nie. W mojej ocenie na normalnych
    kierowców w zupełności wystarczy "Agatka". Wiadomo, że szkoła i trzeba
    uważać - ale w sensownych godzinach.