  • Data: 2008-10-12 14:16:16
    Temat: Re: Mandat za prędkość - czy zawsze należny?
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Takie ograniczenia wcale nie są tak bezsensowne jak to sie wydaje
    kierowcom
    > z ich punktu widzenia.
    > Popatrz na to z punktu widzenia wpływów budżetowych.

    czyli swiadomie naklaniasz obywateli do lamania prawa i tego ich uczysz ??

    beda
    > Zapewne w większości najwyżej jeden, pierwszy raz.
    nie sadze, ale o tym dalej

    > Za dużo wymagasz.

    w mojej ocenie tez 80% znakow jest do wywalenia bo tylko robia zament.

    Jade autostrada nasza kiedys (A4 w strone KRA). widze pierwsze ograniczenie
    do 30km/h oraz informacje, ze jest remont mostu. Wszyscy gwaltownie i nagle
    hamuja. No bo jak juz ktos zrobil 30km/h na autostradzie to musi byc cos.
    Okazuje sie, ze jest piatek. Prace sie nie zaczely ale znak stoi.

    Pare kilometrow dalej sytuacja sie powtorzyla. Znak, brak prac, brak
    sprzetu, brak barierek, brak czegokolwiek wskazujacego na prace. Kazde
    kolejne ograniczenie do 30km/h bylo przez kierowcow ignorowane.

    Jaki z tego moral? Gdyby jednak ktorys z mostow byl remontowany to moglby
    sie wydarzyc smiertelny wypadek. Czemu ? Bo jakis idiota postawial znaki bez
    sensu, nauczyl kierowcow, ze sa do dupy i nikt ich nieprzestrzegal.

    Widziales kiedykolwiek na niemieckiej autostradzie ograniczenie do 30km/h
    ??? Nawet przy bardzo duzych pracach czy wypadku jest 50km/h.

    Icek