  • Data: 2003-07-09 14:04:09
    Temat: Re: Mandat za parkowanie.
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości
    news:7pkngvcbqe3g7j3ne1k48h4dmnfnvnvtc5@4ax.com...
    >nie maja takiego bajzlu jak policja, od nich mandaty sa sciagalne :)
    > ZTCW mandaty są ściągane w tym samym trybie (wszystkie mandaty !).
    > Nie jest to uzależnione KTO mandat nałożył.

    nie wiem czy sie zrozumielismy, chodzilo mi o to ze aby np mandat sciagnac
    przez us to nalezy skierowac tam wniosek albo cos w tym guscie i robi to
    instytucja ktora mandat wystawla, i o to mi chodzilo, ze u siebie maja/miala
    (policja) taki bajzel ze mandaty zadko byly sciagane, a u straznikow czy
    waparku sa dosc szybko kierowane do us