  • Data: 2003-07-09 14:46:49
    Temat: Re: Mandat za parkowanie.
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał:

    >nie wiem czy sie zrozumielismy, chodzilo mi o to ze aby np mandat sciagnac
    >przez us to nalezy skierowac tam wniosek albo cos w tym guscie i robi to
    >instytucja ktora mandat wystawla,
    Nie bardzo masz rację ;-) Bloczki mandatów pobierają z któregoś organu
    administracji publicznej (np. ze starostwa lub UM nie wiem dokładnie)

    >(policja) [..] a u straznikow czy waparku
    >sa dosc szybko kierowane do us
    1. Wapark nie ma uprawnien do wystawiania mandatów
    2. Bloczki są zwracane do organu z którego pobrali
    3. Dopiero ten organ jest uprawniony do wystawienia tytułu
    wykonawczego dla organu egzekucyjnego (US)

    Artur Golański