  • Data: 2003-07-10 09:17:26
    Temat: Re: Mandat za parkowanie.
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przecież napisałem:
> [...]
    Winno być tak: Wapark powinien obciążyć cię opłatą podwyższoną (a nie
    mandatem) za brak biletu parkingowego i wezwać do jej zapłaty. Jeśli
    nie zapłacisz pozostaje mu sąd, jednak w świetle wyroku TK, nie ma ku
    temu ustawowej podstawy. Dlatego teraz kombinują inaczej. UM wzywa
    cię do uregulowania tejże opłaty i straszy nie sądem (pewnie by
    przegrał z powodów j.w.), ale wszczęciem egzekucji administracyjnej.
    Co do wady prawnej takiego potępowania dane już masz.

    >odwołać. czy mogę to zrobić wczesniej ?
    Nie możesz się odwołać od czegoś czego nie masz.

    >czy obrona oparta na twierdzeniu, ze zostało się
    >wprowadzonym w błąd ma szanse ?
    Osobiście bardzo wątpię. Pamiętaj, że to tobie oni muszą winę
    udowodnić (ty popełniłeś wykroczenie [a nie kto inny] i jakie)

    Artur Golański