  • Data: 2009-10-25 20:56:15
    Temat: Re: Mandat - rozmyśliłem się
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail m...@n...wpkg.org napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > jest przede wszystkim znak ze nie wolno jechac wolniej niz...

    A owszem:

    Prędkość minimalna

    Oznacza, że kierujący, przy zachowaniu ograniczeń prędkości wynikających
    z przepisów szczegółowych, jest obowiązany jechać z prędkością nie
    mniejszą niż określona na znaku liczbą kilometrów na godzinę, chyba że
    warunki ruchu lub jego bezpieczeństwo wymagają zmniejszenia prędkości.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org