  • Data: 2009-10-25 21:41:01
    Temat: Re: Mandat - rozmyśliłem się
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek pisze:
    > Powiedz jak mogłeś się wybronić z przydzwonienia w dupę.
    > Niezachowanie bezpiecznej odległości i koniec.
    Tajniaki jechali przede mną, dojechali do prawego
    krawężnika, przekroczyli go prawie połową auta
    i zatrzymali się, więc ja nie zwalniam lewy kierunek,
    jeszcze nie zmieniłem toru jazdy jak oni w tym momencie w
    pedał i chcieli zrobić nawrotkę, ruszyli i bum.

    To było we wrocku, na skrzyżowaniu Radosnej i Trwałej.
    Drogówce mówili że chciałem ich wyprzedzać, ze oni nie
    dojechali do prawej i sie nie zatrzymali, a drogówka to
    łykneła. Moje slady hamowania w osi mojego pasa ruchu oraz
    walniete moje prawe a ich lewe elementy auta nie przekonały
    drogówki.

    Przygotowałem dla sądu szkice i materiały fotograficzne z
    miejsca zdarzenia, udowodniłem że ja ich nie mogłem
    wyprzedzać, zwłaszcza że ślady hamowania zaczynały sie z
    końcem pasów dla pieszych z wydzieloną wysepką.

    --
    Krzysiek