  • Data: 2010-04-17 20:52:25
    Temat: Re: Tak na boku, bylo: Mandat
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 17 Apr 2010 09:06:53 +0200, Gotfryd Smolik news wrote:
    > Słuchałem ci ja ostatnimi czasy posłów.
    > Jak płaczą, że nie czas na załatwianie *niezbędnych wg prawa*
    >spraw związanych z wyborem prezydenta i tak dalej.
    > Próba załatwienia czegokolwiek (np. przez marszałka) w terminie
    >innym niż ostatni możliwy odbierana jest jak zamach stanu...

    Zaraz zaraz - chyba wszystko zalezy od sprawy.
    Na wybor prezydenta 2 miesiace wydaje sie faktycznie malo, choc PO
    przygotowala sie przed terminem.
    Ale jak trzeba projekt ustawy pchnac na obrady, to opozycja narzeka ze
    leza u laski marszalka.

    > Na dzień dobry przypomnę: państwo ma 5 lat "od deklaracji"
    >na dobranie się do podatnika który coś namieszał (podatnik
    >na odkręcenie tego co sam namieszał też), ale jak to państwo
    >namieszało, to ile zostawiło czasu, dwa tygodnie od wyroku?

    Ale to tez inne sprawy. Przyznasz ze dwa tygodnie w sprawach
    podatkowych to za malo.
    A z kolei rok na posadzenie przestepcy to byloby za dlugo.
    Choc u nas sledztwo i sprawa dluzej trwa, a bywa ze podejrzany siedzi.

    A w sadzie mozna prosic o przywrocenie terminu.

    J.