  • Data: 2009-10-25 22:11:03
    Temat: Re: Mandat - rozmyśliłem się
    Od: PepedB <adres@sygnaturka_na_do.le> szukaj wiadomości tego autora

    spp pisze:

    > \
    >
    > Dobrze rozumiesz.

    Dla mnie jest to trochę chore. Po pierwsze jest to decyzja
    administracyjna, od której zawsze powinno być można się odwołać. Po
    drugie zaś codzienną praktyką policji jest podsuwanie mandatu do
    podpisania rzekomemu sprawcy kolizji, który jeśli nawet nie jest ranny,
    czy w szoku, to może być roztrzęsiony i raczej nie myśli jasno.

    --
    Pozdrawiam, Marcin Kaliński
    a-dres:{ksywka}(na)post.pl