  • Data: 2009-10-26 08:04:21
    Temat: Re: Mandat - rozmyśliłem się
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 25 Oct 2009, coolina wrote:

    > We wnisku mówisz że policjanci nie uprzedzili cię o tym, że poinformowali że
    > możesz się odwołac i sprawa jest załatwiona

    Zaraz, czy na mandacie jest zapis, że można się odwołać?
    Jeśli jest, to jak najbardziej *poinformowali* - do tego *pisemnie*!
    (jakiś przepis nakazuje *ustnie* informować?)

    Tak działa numer z "umorzeniem" :P "czynnego żalu" przy podatkach,
    załapał się tak znajomy, który za późno złożył deklarację PCC-1: na
    druku deklaracji są właśnie wszystkie potrzebne informacje, więc
    skoro nie złożył *jednocześnie* czynnego żalu, to już po wszystkim.
    Podpisał deklarację, na niej jest pouczenie oraz data (którą podatnik
    sam wpisuje), do widzenia, następny proszę...

    pzdr, Gotfryd