  • Data: 2010-04-17 07:06:53
    Temat: Tak na boku, bylo: Mandat
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 25 Oct 2009, PepedB wrote:

    > Dla mnie jest to trochę chore.
    > Po pierwsze [...]

    Słuchałem ci ja ostatnimi czasy posłów.
    Jak płaczą, że nie czas na załatwianie *niezbędnych wg prawa*
    spraw związanych z wyborem prezydenta i tak dalej.
    Próba załatwienia czegokolwiek (np. przez marszałka) w terminie
    innym niż ostatni możliwy odbierana jest jak zamach stanu...

    Ciekawe, czy którykolwiek z narzekaczy:
    - zadał sobie pytanie, kto ustalił i dlaczego że właśnie tak
    jest w przepisach i nikt nie może tego zmienić, a jeśli
    to było "słuszne" no to jakie mają być skutki, jak nie takie
    - zadał sobie pytanie, jak często te ^#$^&#@ przepisy stawiają
    w takiej sytuacji tzw. "zwykłego człowieka", zmuszanego
    aby już teraz zaraz (a najlepiej na wczoraj) wykonać ruch
    powodujący nieusuwalne (lub trudno usuwalne) konsekwencje

    Na dzień dobry przypomnę: państwo ma 5 lat "od deklaracji"
    na dobranie się do podatnika który coś namieszał (podatnik
    na odkręcenie tego co sam namieszał też), ale jak to państwo
    namieszało, to ile zostawiło czasu, dwa tygodnie od wyroku?

    > kolizji, który jeśli nawet nie jest ranny, czy w szoku, to
    > może być roztrzęsiony i raczej nie myśli jasno.

    Jak wyżej :[

    pzdr, Gotfryd