  • Data: 2005-02-17 22:42:08
    Temat: Re: Mandat PKP - długie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Aleksander Kwaśniak k...@g...pl ...

    > Bo nim jestem. Możesz mi wskazać w którym momencie się mylę?

    ??? przeciez nie napisałem ze sie mylisz, tylko ze PKP nie dba o swój
    wizernek jako firmy swiadczacej usługi na rzecz swoich KLIENTOW. Ale chyba
    bedac wlascicielem firmy tez bym tak robił, jezeli wiedziałbym ze w
    przypadku strat zwyczajnie wyjde na tory i zaczne tupac, to mi ktos te
    straty pokryje.

    > I takie postępowanie byłoby ze wszechmiar słuszne. Niestety, ci
    > Państwo tego nie zrobili.

    ???
    Nie przyczytałem wszystkich postów we tym watku, ale ZTCP <buraxta> pisał
    ze wlasnie tak chciał potapic, tylko ze nie zdazył, bo kontroler przyszedł
    do niego pierwszy.
    Pomijam kwestie nie odzywania sie i nie odpowiadania na pytania - to juz
    nie jest kwestia przepisów tylko zwyczajnego chamstwa!

    "_")
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie
    Raczej pl.rec.gry.wstepne :-O