  • Data: 2005-02-16 23:14:54
    Temat: Re: Mandat PKP - długie
    Od: "<buraxta>" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Małgosia Idzik wrote:
    > Jeśli nie byłeś pewien, czy nadjeżdżający pociag jest tym, na który miałeś
    > bilet, mogłeś się kogoś spytać. Zawsze wsiadasz do pociagu jedynie
    > podejrzewając, że to ten właściwy?

    Przepraszam, ale kogo miałem się zapytać? Ja rozumiem, że w przypadku
    PKP pociągi jeżdżą jak chcą, i przed każdym wejściem trzeba biec do kasy
    się pytać, czy aby na pewno to jest ten właściwy pociąg. Gorzej jak
    kasjerka się pomylili, wtedy przecież to też moja wina, bo mogłem iść do
    maszynisty i się zapytać. Kontrolera nie mogę się zapytać, bo dostanę
    karę. Niejaki Aleksander wskazał też możliwość zgadywania z kolorów
    literek na tablicy, jednak nie pojąłem jeszcze tej tajemnej sztuki,
    znanej chyba tylko pracownikom PKP.

    > No i kontrolerzy je sprawdzili. Ty nie miałeś ważnego biletu na przejazd i
    > zostałeś za to słusznie ukarany. Jakkolwiek firma Renoma, paradoksalnie, nie
    > cieszy się najwyższą renomą, w tym przypadku w postawie kontrolerów nie widzę
    > nic niewłaściwego.

    Skoro w kółko wałkujecie (pracownicy PKP) to samo, to bilet miałem
    ważny, zgodnie z art.18 Prawa Przewozowego. Jeszcze jakieś pytania?

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\