  • Data: 2005-02-17 12:09:50
    Temat: Re: Mandat PKP - długie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 16 Feb 2005, Aleksander Kwaśniak wrote:

    >+ > przepisać numer legitymacji kiedy trzyma się ją w ręku?
    >+
    >+ W sposób niezauważony przez pasażera jest to spory problem.

    Olo, byłeś w wojsku ?
    Ile czasu dali ci na nauczenie się numeru karabinu ? ;)

    Co za problem zapisać sobie po odejściu...

    Ja *wiem* iż powszechnie (zdaje się sądów nie wyłączając) uważa się
    podanie takich "danych identyfikacyjnych" za dowód rozpoznania
    osoby. Co nie zmienia postaci rzeczy iż moim zdaniem to jest kpina.

    pozdrowienia, Gotfryd