  • Data: 2005-02-16 23:10:03
    Temat: Re: Mandat PKP - długie
    Od: "<buraxta>" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Aleksander Kwaśniak wrote:
    > A jaki był kolor literek "W", "R", "O", "C" itd?
    > Pogrążasz się z posta na post - skończ Waść, wstydu oszczędź...

    Nie no teraz to leżę ze śmiechu - nie wiem jakiego były koloru, nie ma
    to i tak żadnego znaczenia.

    > 2. A co jest powodem dla którego tak go określasz? To, że zgodnie z
    > przepisami po ujawnieniu podróżnych bez ważnego biletu nałożył na nich opłaty
    > dodatkowe? Od razu przypomniałem sobie jak niedawno była u mnie z reklamacją
    > jedna bezrobotna kobieta z bezrobotnym synem twierdząc, że wprawdzie nie
    > mieli biletów, ale chamstwem było nałożenie na nich kary...

    No to przynajmniej teraz wiem skąd ta dyskusja...

    > Jak sam stwierdziłeś na tym wagonie był stosowny napis. A znak graficzny to
    > bardziej element promocyjny i poprawiający estetykę niż informacja.

    Możesz wskazać, w którym miejscu? Od początku wydawało mi się, że
    stwierdziłem coś zupełnie odwrotnego.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\