  • Data: 2005-02-17 00:17:01
    Temat: Re: Mandat PKP - długie
    Od: "<buraxta>" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:
    > Wiesz, jakby Twój pociąg osobowy był tej samej relacji, co ów pospieszny, to
    > załóżmy uznał bym, ze masz szansę przed sądem dowieść, ze nie wiedziałeś, co
    > oznaczają kolory tyc napisów. Ale pewnie tak nie było.

    Zrozum, że nie wiedziałem jakiej relacji był mój pociąg osobowy,
    wiedziałem tylko, że jedzie do Gdyni, czyli miejsca, do którego miałem
    bilet i do którego chciałem się dostać. Nie wiedziałem też, że
    nadjeżdżający pociąg nie jest osobowym. Wątpliwości nabrałem dopiero
    kiedy zauważyłem tabliczkę na pociągu z jego trasą, i to nie przez to,
    że była oznaczona, tylko z tego względu, że zacząłem się zastanawiać czy
    możliwe jest kursowanie na trasie Gdynia - Wrocław pociągów osobowych.
    Na sprawdzanie było już za późno, bo pociąg stał przede mną i musiałem
    wsiąść, więc stwierdziłem, że najwyżej dopłacę różnicę, jeśli okazałoby
    się, że jest to pośpieszny. Jak widać, nie chciałem robić nikomu pod
    górkę, tylko normalnie skorzystać z usług PKP, dopłacając do biletu,
    pomimo, że zgodnie z prawem nie musiałem tego robić. Co do kolorów to
    nie rozumiem skąd mam wiedzieć co one oznaczają? Jest to gdzieś podane,
    czy trzeba się domyślać?

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\