    From: "Wasiuk" <w...@2...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Malzenstwo i studia dzienne
    Date: Tue, 24 Sep 2002 00:22:03 +0200

    > He, he. W dzisiejszych czasach kazdy. Na kierunkach technicznych
    > trudno znalezc studenta, ktory nie dorabia. Oficjalnie, na pol etatu.
    > Podejrzewam, ze tak samo jest na jezykach obcych, ekonomii, itd.

    To zal mi takich studentow, bo jezeli oni maja czas na dorabiania podczas
    studiow tzn ze kierunek na ktorym sa jest na bardzo niskim poziomie skoro
    maja czas na dorabianie. I z takich studiow nic nie wyniosa, zadnej wiedzy
    jedynie podstawy. Ja osobiscie i mysle ze powie to samo moja grupa jestesmy
    w pewnym sensie dumni z tego ze nasi wykladowcy nie daja nam chwili
    wytchnienia, bo po zakonczeniu studiow bedziemy wiedziec ze mozemy siegac
    jak najwyzej a nie dna chociaz majac mgr.

    > Chyba ze studiujesz filozofie...?

    Nie studiuje filozofii.

    Wasiuk

    (Usun NOSPAM z mojego adresu!)