  • Data: 2010-07-08 07:09:12
    Temat: Re: MSDNAA
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał Gut napisal:
    > bsa wg doniesien prasowych sprzed lat (bo ostatnio cos cicho) polozyla tak
    > kilka firm na lopatki.

    Hm, nurtuje mnie sprawa poruszona przez Olgierda. BSA nie istnieje w Polsce.
    Nie czegoś takiego jak BSA - w sensie prawnym.

    > po prostu zabezpieczyla policja komputery i czesc.
    > firma stoi. musialbym grzebnac w pamieci skad mam te informacje, ale swego
    > czasu pamietam ze nawet w tv bylo glosno o tym. zabierali takze plyty z
    > shareware z pism:)

    Tak załatwiono jedną z outsourcingowych firm CAD. Jak wykazano legalność
    oprogramowania, to okazało się, że po pierwsze minęły OIDP dwa lata,
    firma zbankrutowała, a sprzęt z oprogramowaniem wyparował z magazynów
    policji. W tej chwili trwa OIDP proces o BARDZO DUŻE odszkodowanie.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek