  • Data: 2010-07-08 15:39:48
    Temat: Re: MSDNAA
    Od: "Pa pa5merf" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "kapsi" napisał:
    > Mam Windowsa z MSDNAA. Czy w razie kontroli muszę przedstawiać jakieś
    > licencje (konto z uczelni już mi wygasło)? Wypaliłem płytę na dvd, i z
    > napisanym pisakiem serialem nie wygląda ona zbyt legalnie.

    podstawowe pytanie to czy ty z faktu posiadania tego nielegalnego windowsa
    odnosisz jakieś korzyści majątkowe?
    jeśli nie, a podejrzewam że nie, to nic ci nie grozi, a oto pszepis:
    Art. 278.
    § 1. Kto zabiera w celu przywłaszczenia cudzą rzecz ruchomą,
    podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.
    § 2. Tej samej karze podlega, kto bez zgody osoby uprawnionej
    uzyskuje cudzy program komputerowy w celu osiągnięcia
    korzyści majątkowej.

    drugie pytanie to z jakiej okazji mieli by robić tobie jakąkolwiek kontrolę?
    czy mają na nią nakazy oraz jakeiś uzasadnione podejrzenie popełnienia
    przestępstwa pszez ciebie? jeśli nie to mogą się walić!:O)

    walić złodziejskie korporacje i ich ekoterroryzm i przekupywanie krajowej
    milicji żeby pracowała dla zagranicznej prywatnej firmy!!!:O)