  • Data: 2010-07-08 11:18:50
    Temat: Re: MSDNAA
    Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hm, nurtuje mnie sprawa poruszona przez Olgierda. BSA nie istnieje w
    > Polsce.
    > Nie czegoś takiego jak BSA - w sensie prawnym.

    bo to zwykla organizacja jak kazda inna
    oni nie kontroluja tego sami
    robia akcje profilaktyczne (zastraszanie listowne i telefoniczne - jedna z
    pracowni architektonicznych jaka sie opiekuje dostala najpierw lscik potem
    telefon)
    a oprocz tego wystepuja jako 'eksperci' w akcjach policji (bo to de facto
    policja wchodzi zajmuje komputery itd, a bsa sa fachhoofffcami co maja
    stwierdzic legalnosc lub nie).

    > Tak załatwiono jedną z outsourcingowych firm CAD. Jak wykazano legalność
    > oprogramowania, to okazało się, że po pierwsze minęły OIDP dwa lata,
    > firma zbankrutowała, a sprzęt z oprogramowaniem wyparował z magazynów
    > policji. W tej chwili trwa OIDP proces o BARDZO DUŻE odszkodowanie.

    i bardzo dobrze - mają moj gorący doping.
    wkurza mnie to ze policja z bsa czy skarbowka moze uwalic cala firme a potem
    mowia ups sorry nie mielismy racji - macie te komputery czy dokumenty,
    dolacza do masy likwidacyjnej./