  • Data: 2024-06-25 06:20:26
    Temat: Re: Lokdałny
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dobre pytanie. Dla mnie to twierdzenie jest kompletnie nieuprawnione.
    > Badania na, które się ten człowiek powołuje, pokazują głownie efekt
    > wariacji restrykcji, czyli były większe lub mniejsze ale nigdy w pełni
    > zerowe.

    Ok - w takim razie formalnie możemy jechać do limesa - zamiast z brakiem
    lokadałnu z jakimś symbolicznym - zamknięcie żłobkków w pierwszą
    niedzielę miesiąca pod warunkiem że po południu będzie padało.

    > Takie negatywne efekty zwiększania zamrodyzmu widać w wielu przypadkach
    > w wielu dziedzinach. Jak zamordyzmu jest za dużo, to ludzie starają się
    > to jakoś obchodzić lub państwo nad tym wszystkim mniej panuje, lub
    > wystepują efekty jeszcze bardziej złozone.

    Przede wszystkim nie miało prawa to skutecznie zadziałać i nie trzeba
    być ajsztajnem żeby to przewidzieć. Już w czasie pandemii o tym mówiono.
    Pierwszy mogę darować - wtedy nie było wiadomo z czym mamy doczynienia -
    kolejne to już świadome działanie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!