  • Data: 2024-06-25 01:52:18
    Temat: Re: Lokdałny
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-06-23, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > To dlaczego kanał copernikus twierdzi że nie zadziałało w skali
    > glogalnej? Poza tym jak wtedy pisałem że to bez sensu to mnie od szurów

    Dobre pytanie. Dla mnie to twierdzenie jest kompletnie nieuprawnione.
    Badania na, które się ten człowiek powołuje, pokazują głownie efekt
    wariacji restrykcji, czyli były większe lub mniejsze ale nigdy w pełni
    zerowe. Czyli nie ma porównania z sytuacja, gdy w danych warunkach
    epidemia szalałaby bez restrykcji (bo być nie może). To jak to w ogóle
    porównać? To, że zwiększenie zamordyzmu w obrebie jakiejś restrykcji nie
    spowodowało zmniejszenia ilości zmarłych, nie oznacza przecież, że bez
    restrykcji liczba ofiar byłaby jeszcze niższa.

    Takie negatywne efekty zwiększania zamrodyzmu widać w wielu przypadkach
    w wielu dziedzinach. Jak zamordyzmu jest za dużo, to ludzie starają się
    to jakoś obchodzić lub państwo nad tym wszystkim mniej panuje, lub
    wystepują efekty jeszcze bardziej złozone.

    Klasyka: czy wymuszenie zmiany hasła do komputera z 2x do roku na raz na
    miesiąc poprawia bezpieczeństwo informatyczne, a jesli nie czy to
    oznacza, że stosowanie haseł jest bez sensu i w niczym nie pomaga?

    --
    Marcin