  • Data: 2024-06-25 12:13:25
    Temat: Re: Lokdałny
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25-06-2024 o 11:37, Kviat napisał:

    > To, jak pierdolisz, to przechodzi ludzkie pojęcie.
    > https://www.factcheck.org/2021/06/scicheck-viral-pos
    ts-pundits-distort-fauci-emails/

    ja piszę o pracach naukowych, ty mi wyskakujesz z mailami...
    Rzeczywiście... Zbuduj chochoła i później z nim dzielnie walcz.

    1672992902

> [...]
    > manipuluje takimi jak ty. Świetne przełożenie wydarzeń ze współczesnego
    > świata na świat w serialu. Jest nawet nawiązanie do "pizzagate".
    > Najśmieszniejsze, że dopiero po opublikowaniu 4go sezonu wszelkiej maści
    > prawactwo, płaskoziemcy, antyszczepionkowcy, antymaseczkowcy i
    > antychujwieco - do tej pory spore grono miłośników tego serialu -
    > zesrało się i zorientowało, że serial nabija się z nich od samego
    > początku... tak jakby wcześniejsze sezony oglądali z zamkniętymi oczami
    > i nie rozumieli co się dzieje, co było jasne i oczywiste od samego

    na razie widzę, że prezentujesz się jako osoba, która wierzy w naukę....
    Potrzebujesz koniecznie w coś wierzyć, więc wierzysz w naukę i
    konsensusy naukowe, choć jak wiadomo, to wszystko jest sprzeczne z
    nauką. Pozostałą pustkę uzupełniasz oglądaniem jakiś seriali i wierzysz,
    że to co w serialu to prawda. Więc przeciwstawiasz, wywiad z naukowcem,
    pracującym w Stanach jakieś wnioski z serialu, który ma być czystą
    rozrywką. Rzeczywiście, przedstawiłeś się aż nadto. Ja wiem, każdy, kto
    nie popiera tego w co wierzysz, to szur, niezależnie od tego jakie ma
    argumenty, wykształcenie i wiedzę, bo wiesz, że jak w telewizji
    powiedzieli, to jest to prawdą.

    --
    http://zrzeda.pl