    From: Zbigniew Braniecki <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: List do sadu
    Date: Sat, 09 Sep 2006 12:28:41 +0200

    Maverick31 wrote:
    > Tak samo wyglada jako pozew, ktory zapewne dostales, tyle, ze zamiast slowa
    > POZEW napisz PISMO PROCESOWE lub OŚWIADCZENIE, we wnioskach napisz, ze
    > wnosisz o uznanie pozwu i o obciazenie kosztami postepowania - kogos lub
    > skarb panstwa. W uzasadnieniu napisz dlaczego uwazasz, ze ktos lub skarb
    > panstwa pownien byc kosztami postepowania obciazony.

    Dziekuje za pomoc! Mysle, ze dalej juz sobie poradze :)

    Szkoda, ze nie ma jakis szablonow tego typu.

    > Musisz jednak wiedziec, ze jesli powod ma adwokata to i tak zostaniesz
    > obciazony jego kosztami z uwagi na fakt, ze poddajesz sprawe.

    No wlasnie, jak poszedlem po porade do prawnika, to mowil, ze niekoniecznie.

    Sprawa zostala mi wytoczona bez zadnej wczesniejszej proby kontaktu,
    komunikacji, porozumowania. Innymi slowy nie dostalem zadnej szansy (ba!
    nawet nie mialem pojecia, ze istnieje jakis problem).

    Czy mimo to uwazasz, ze bede musial placic?

    Pozdrawiam
    Zbigniew Braniecki