eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji › Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
  • Data: 2024-06-13 12:51:00
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 13 Jun 2024 12:08:26 +0200, A. Filip wrote:
    > "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:
    > [...]
    >
    > A nie da się przyznać racji *obu* stronom? (obydwu frakcjom POPiS)
    > To problem szczególnie dla nie POPiSu uznać cały POPiS za złe mordy
    > zdradzieckie? Ja widzę najwyżej problemik.

    Może sie i da, ale przecież to subiektywne jest.
    A na pewno się z tym nie zgodzą an zwolennicy PO, ani PIS.

    > "My jesteśmy ci dobrzy bo oni są ci źli" częstawo z czasem przestaje

    Tak jak na drodzie. Jak ktos jedzie wolniej ode mnie, to jest
    zawalidroga, kapelusznik, zółw itp.
    Jak szybciej, to wariat :-)

    > działać bo skurwysyny wyborcy zaczynają bezczelnie porównywać
    > i za dobrze pamiętać "prawdy poprzedniego etapu". Wyborcy "opornie"
    > kupowali bajkę jaki ten PiS ma być zły bo wybrali "złe mordy PiS"
    > na *drugą* kadencje.

    Przyszła trzecia, i coś się zmieniło.

    Tu jest jeszcze nasza "arytmetyka wyborcza", gdy ~38% głosów daje 51%
    mandatów. No i bywa, ze połowa nie głosuje.
    Czyli PiS jawnie popiera np 19%, a władzę mają absolutną :-(

    J.