eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji › Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
  • Data: 2024-06-13 14:30:55
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 13 Jun 2024 14:12:40 +0200, PD wrote:

    > No to masz konfe, która uważa cały popis za zdradzieckie mordy od dawna.
    > Mają mniejsze lub większe sukcesy, ale nie ta skala żeby stolik wywrócić.

    W zasadzie juz ta skala. Może nie na tyle, aby stolik wywrócić, ale
    aby twardo wejść do gry. I trzeba się bedzie sprzymierzyć z którąś ze
    znienawidzonych frakcji, niczym Lepper :-)

    Przy czym ... rzędu 10% to im sondaże dawały i w wyborach 2023.
    I nie wyszło, nie wiadomo dlaczego.

    Elektorat im w ostatniej chwili woltę zrobił, czy przy małej
    frekwencji sondaże są dobre, ale jak się elektorat zmobilizuje, to juz
    inny.

    > I co im z tego pamiętania ;) Wprowadźmy w obieg parametr zwany
    > mnożnikiem skali skurwysyństwa i wyskalujmy go na 1 w pierwszych rządach
    > pis. Przychodzą rządy po, mnożnik rośnie do 2. Lud był wściekły na pis
    > za 1, pamięta, ale po ma 2, więc lud woli 1 i pis przejmuje władzę.
    > Która mnożnik przestawia na 3. Ludzie wybierają więc donka, bo
    > pamiętają, że był skurwysynem ale miał 2 i był z klasą, a pis ma 3 bo
    > kradł bezczelnie ;P Ciekawi mnie tylko co donki odjebią w tej kadencji,
    > żeby na 4 wskoczyć.

    Mogą się też polepszyć, ale dziura w budzecie wielka.

    No i za rok prezydent nowy ... ciekawe, kto wygra.

    J.