eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji › Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
  • Data: 2024-06-13 16:09:14
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.06.2024 o 15:00, Kviat pisze:

    > Zostało ci zwrócone, że nie chodzi o to czy byli, czy nie.
    > To nie ma znaczenia.

    To jak nie ma znaczenia to czego się w temacie plujesz, ale jak ktoś ci
    odpowie to mu piszesz, że by się nie wypoiadał bo nie ma znaczenia? To
    jak nie ma znaczenia to po damski chuj taki argument wyciągnąłeś a potem
    go bronisz?

    > Jest to kompletnie nieistotne w kontekście stosowanej retoryki przez
    > pis/po/ko służącej, bądź rzekomo służącej, do podziału ludzi na
    > "lepszych" i "gorszych".

    Ale przecież to wątek o likwidacji CBA a nie o retoryce po/pisu, więc
    bez znaczenia:P

    > Tak szczerze, poszedłbyś na wiec zorganizowany przez pis i szedł ramię w
    > ramię z pisowcami?

    Na razie to wykluczam.

    > Gdybyś poszedł, to byłoby to dziwne, czy nie?

    Ale wcale nie wykluczam, że pójdę razem z pisiorami w innym marszu na
    inny temat niż wiec partyjny. Byłem na przykład na defiladzie wojskowej
    z okazji święta wojska polskiego. Pisich też tam trochę zapewne było a
    sama impreza organizowana przez płaszczaka. I co teraz?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!