eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji › Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
  • Data: 2024-06-13 14:51:41
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2024-06-13 o 14:12, PD pisze:

    > No to masz konfe, która uważa cały popis za zdradzieckie mordy od dawna.
    > Mają mniejsze lub większe sukcesy, ale nie ta skala żeby stolik wywrócić.

    Troszku wywracających stoliki już się przewinęło:)
    cyt.
    Tymiński: 23,16% -> spadek na 0,16%
    Olechowski: 17,30% -> 1,44% nie wiem czy ten się liczy, chyba go Donek
    wysiudał
    Lepper: 15,11% -> 1,28%
    Palikot (Ruch P.): 10,20% -> 1,42%
    Kukiz: 20,80% -> ok. 1% (sondaże)
    Biedroń (Wiosna): 6,06% -> 2,22%
    Petru (Nowocz.): 7,60% -> ok. 1% (sondaże)
    Hołownia: 13,87% -> ?