eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji › Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
  • Data: 2024-06-12 20:07:58
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.06.2024 o 17:00, J.F pisze:

    > Ja tam najbardziej dyskutuję z Twoim nazywaniem wszystkich naziolami
    > :-P.

    Dziecko drogie, dyskutujesz ze swoimi urojeniami, bo nie ogarniasz
    ciągłości dyskusji i tylko komentujesz jakieś pojedyncze zdania wyrwane
    z kontekstu jakimiś z dupy wziętymi pytaniami. Jak zwykle zresztą.

    Streszczę ci, bo mam dobre serce.
    Na początku ktoś rzucił jakąś tezę związaną z antagonizowaniem
    społeczeństwa.
    Że pis swoją retoryką dzieli społeczeństwo na tych lepszych i na tych
    gorszych.
    Ktoś inny wyskoczył z tekstem, że PO/KO robi to samo.

    Nadążasz?

    Podałem przykład, że jeżeli pis mówi "tu stoimy my, a tam stoją
    zdradzieckie mordy" (czy tam inne ZOMO), to nie jest to samo, gdy PO/KO
    mówi np. "że w marszu zorganizowanym przez nazioli wzięli udział
    naziole" (i ludzie wspierający nazioli, bo moim zdaniem nie-naziole
    którzy brali w tym udział w ten sposób wpierają nazioli - co dodatkowo
    uzasadniłem).

    Uzasadniłem różnicę tym, że w przypadku pis jest to bezczelne i celowe
    kłamstwo, a w przypadku po/ko nie jest to kłamstwo. Wzięli naziole
    udział, czy nie? Nie-naziole wsparli marsz zorganizowany przez nazioli
    biorąc w tym udział? No wsparli. Mieli na czole napisane "nie jestem
    naziolem"? No nie mieli.
    Jak prawdziwego naziola nazwiesz naziolem, to się obraża i twierdzi, że
    nie jest naziolem.
    To jak ich odróżnić, skoro biorą udział w tym samym marszu/demonstracji
    zorganizowanej przez nazioli? Skąd ma być wiadomo, że ten (załóżmy, że
    szrek albo ty) trzeci od lewej w czwartym rządzie to nie-naziol?
    I do tego nikt rozsądny nie spodziewa się nie-nazioli na marszu
    zorganizowanym przez nazioli. To jest wbrew logice i ludzkiej przyzwoitości.

    Czy nie-naziole wzięli w tym udział - jak twierdzi szrek - pewnie tak.
    Czy to coś zmienia w odbiorze społecznym (i w retoryce po/ko?) - nie.
    Wsparli nazioli swoim udziałem. Takie są fakty.
    Można się tylko za takich ludzi wstydzić przed resztą cywilizowanego
    świata.
    Nawet premier i prezydent mieli tego świadomość i nie wzięli w tym udziału.
    Więc jeśli ktoś wziął w tym udział i nie jest naziolem, to za retorykę
    ko/po powinien mieć pretensje tylko do siebie.

    Nadążasz?

    Z drugiej strony, co innego ko/po miało by mówić? "Że w marszu
    zorganizowanym przez nazioli wzięli udział naziole i zwykli ludzie"?
    To jak by to wyglądało? Cały cywilizowany świat ma myśleć, że w Polsce,
    po tym wszystkim co było, po tych wymordowanych przez nazioli dziadkach
    i pradziadkach, zwykli ludzie idą ramię w ramię z naziolami? Że nie
    dość, że pis, to ich do reszty pojebało?

    A ty (i shrek) z niewiadomych powodów uroiliście sobie, że zaliczyłem
    was do nazioli.
    To znaczy z wiadomych.
    Ty, bo gubisz się w wątku i jak sobie nie przykleisz kartki z notatką na
    lodówce, to dzień później nie pamiętasz, że już o to samo pytałeś dzień
    wcześniej.
    A shrek, bo on to chyba lubi. Wcześniej sam zaliczył się do szurów, więc
    nawet się nie zdziwiłem, że teraz sam zaliczył się do nazioli.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr