eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji › Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
  • Data: 2024-06-09 18:52:14
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.06.2024 o 15:02, PD pisze:
    > W dniu 09.06.2024 o 11:20, Kviat pisze:
    >
    > OK. Demonstracja o której mówimy, nazywa się marszem niepodległości.
    > Zgadza się, idą w niej też różnej maści naziole, miłośnicy malarstwa.
    > Idą też zwykli ludzie z biało czerwonymi flagami z takim już czysto
    > patriotycznym nastawieniem, nie mającym nic wspólnego z malarstwem.
    > Dlaczego uznajesz, że malarze są tu nadrzędni i biało-czerwoni idą pod
    > ich banderą, a nie na odwrót?

    Dlatego, że to malarze są organizatorami, a nie na odwrót. I prezentują
    tam swoje obrazy.
    Jak nie lubisz malarstwa, to nie idziesz na wystawę obrazów
    zorganizowaną przez malarzy.

    > Ale na pytanie, dlaczego część mediów tak to przedstawia odpowiedźą jest
    > właśnie dążenie do podziałów w społeczeństwie.

    No nie. Część mediów "tak to przedstawia" nie dlatego, że w
    rzeczywistości jest inaczej, a oni przedstawiają inaczej, lecz dlatego
    tak to przedstawia, bo tak właśnie jest.
    Nie ma w tym ani krztyny manipulacji. Suchy fakt.

    > Bo inaczej brzmi, jeśli
    > nazwie się to wielotysięcznym pochodem faszystów, a inaczej jeśli będzie
    > to pochód zwykłych ludzi o nastawieniu patriotycznym w którym też wzięli
    > udział różnej maści faszyści i inne indywidua.

    Tyle, że w rzeczywistości jest dokładnie odwrotnie.

    To co piszesz, to właśnie manipulacja.
    To nie naziole przyłączają się do marszów organizowanych przez zwykłych
    ludzi, lecz ci "zwykli ludzie" przyłączają się do marszów organizowanych
    przez nazioli.

    > Niejednemu z nas faszyści wyrżnęli dziadków i
    > pradziadków. Jeśli więc więc pójdę z biało czerwoną na marsz
    > niepodległości, a po tym usłyszę że jestem faszystą,

    Też mnie dziwi, dlaczego ludzie twierdzący, że nie popierają faszyzmu,
    idą na marsze organizowane przez nazioli. A potem się dziwią, że są
    nazywani faszolami, albo że faszoli wspierają.
    Masochizm?

    Pozdrawiam
    Piotr